Kaip pasirinkti geriausią el. parašo sprendimų tiekėją jūsų organizacijai?

Autorius: Mark Sign

2022-09-21

Time 2 minutės skaitymo

Norite pradėti pasirašinėti dokumentus elektroniniu būdu, o galbūt jau tai darote, tačiau nežinote, kuris paslaugų teikėjas geriausias jūsų individualiems poreikiams? Tokiu atveju esate tinkamoje vietoje. Norint pasirinkti tinkamiausią variantą, tereikia „pažymėti varnele” žemiau pateiktus punktus.

1. Elektroninio parašo sprendimas yra aukščiausio saugumo lygio

Tam, kad jūsų parašas elektroninėje erdvėje prilygtų ranka pasirašytam parašui, jis turi atitikti eIDAS reglamentą, apibrėžiantį elektroninių parašų naudojimą visoje Europos Sąjungoje. Todėl įsitikinkite, kad tiekėjas siūlo būtent kvalifikuoto elektroninio parašo sprendimą. Tai leis jaustis užtikrintai dėl parašų juridinės galios.

2. Identifikacijos priemonių pasirinkimas yra tinkamas jūsų poreikiams

Norėdami prisijungti prie el. parašo sprendimo platformos, turite patvirtinti savo tapatybę mobiliuoju įrenginiu. Identifikacijos būdai tarp platformų skiriasi, todėl svarbu pasirinkti, kuris iš jų patogiausias jums ar jūsų komandai. Dažniausiai Lietuvoje naudojami identifikacijos būdai - Smart ID programėlė arba M. parašas. Nepaisant to, kai kurie tiekėjai Lietuvoje gali pasiūlyti ne tik elektroninio parašo sprendimą, tačiau ir kitus nuotoliniu tapatybės nustatymu grįstus sprendimus. Esant tokiam poreikiui, pasidomėkite ir apie kitas bendrovės siūlomas elektroninės identifikacijos paslaugas.

3. Paslaugos yra saugios ir patikimos

Prieš pradedant naudotis sprendimu, verta pasidomėti, kokius įrodymus bendrovė pateikia apie teikiamų paslaugų saugumą ir patikimumą. Tinkami to pavyzdžiai rinkoje gali būti ISO vadybos standarto sertifikatas, atpažįstami prekės ženklai klientų sąraše ar paslaugų pasiekiamumo skiltis, kurioje sekama statistika apie bendrovės paslaugas ir jų veikimą.

4. Sprendimas yra paprastas ir patogus

Laikas – pinigai, todėl naudodamiesi el. parašo sprendimu, atkreipkite dėmesį į tai, ar paprasta juo naudotis jūsų komandai bei jūsų klientams. Su intuityvia ir patogia savitarnos platforma ar API integracija galite pasirašyti ar tikrinti el. dokumentus greitai ir patogiai, todėl sutaupysite laiko, kurį bus galima skirti kitiems svarbiems darbams atlikti.

5. Bendrovė teikia klientų aptarnavimo paslaugą

Renkantis el. parašo paslaugos teikėją svarbu atsižvelgti ir į klientų aptarnavimo paslaugas bei jų kokybę. Tai didelis privalumas, kadangi iškilus klausimams ar problemoms, galėsite sulaukti specialisto pagalbos. Nepaisant to, tiekėjas galės pasiūlyti jūsų poreikiams labiausiai tinkamą planą. Todėl verta įsitikinti, kad bendrovė aptarnauja klientus ir į juos žiūri dėmesingai.

6. Yra papildomi funkcionalumai dokumentų pasirašymui

Elektroninio parašo sprendimai skiriasi savo siūlomų bazinių ir papildomų funkcijų paketais. Nepaisant to, tam, kad pasirašyti būtų greita, patogu ir paprasta, svarbu apžvelgti ir papildomus funkcionalumus. Pateikiame funkcijas ir privalumus, kurie pravers patogiai valdyti el. dokumentus:

  • Dokumentų formatų įvairovė
  • Ilgalaikis dokumentų saugojimas
  • Skirtingos prieigos teisės komandos nariams
  • Parašų eiliškumas, parašo paskirčių nurodymas, dokumentų kategorizavimas ir kt.

7. Suteikia galimybę pasirašyti už Lietuvos ribų

Reikia pasirašyti sutartis su užsienyje esančiais klientais? Pasirinkite paslaugų teikėją, kuris gali pasiūlyti elektroninio pasirašymo paslaugas ir už Lietuvos ribų. Šiuo metu rinkoje galite rasti sprendimų, pritaikytų pasirašyti dokumentus visoje ES ar net už jos ribų.

Ar jūsų naudojamas sprendimas atitinka šiuos kriterijus?

Išbandykite Mark Sign ir įsitikinkite, kad mūsų sprendimu galite paprastai, greitai ir saugiai pasirašyti elektroniniu parašu: https://marksign.lt/

Dalinkis:

Linkedin Facebook

Naujausios

Daugiau įrašų
×