Saulėtoji vasara su mumis atsisveikina ir taria: „Iki kitų metų”, tačiau mes Jums tariame: „Sveiki sugrįžę!”. Mark Sign kartu su rugpjūčio mėnesiu atneša Jums patobulintų funkcijų bei labai svarbią žinią apie ISO 27001 sertifikatą. Kviečiame susipažinti!
1. Nuo šiol esame sertifikuoti ISO 27001 standartu
ISO 27001 yra tarptautinis standartas, kurį įgyvendinus sukuriama patikima informacijos saugos vadybos sistema, nustatomos esamos informacijos saugumo rizikos ir numatomos būtinos priemonės užkirsti joms kelią bei sumažinti jų poveikį ateityje. ISO standartai pripažįstami ir jais pasitikima visame pasaulyje.
ISO 27000 patarimų ir vadybos standartų sistema padeda apsaugoti įmonės informacijos konfidencialumą. Pelnydami tarptautiniu mastu pripažįstamą „Bureau Veritas“ sertifikatą, įrodome, kad saugoma informacija yra konfidenciali ir saugi.
Šis sertifikatas žymi du svarbius pasiekimus:
- Aukštos kokybės verslo valdymo standartas
- Patvirtinta pasauliniu mastu pripažintu ISO patikimumo, tvarumo ir pasitikėjimo standartu
„Mark ID & Mark Sign“ daug dirbame siekdami užtikrinti saugią darbo vietą, taip pat teikti saugius ir patikimus sprendimus savo klientams. Dėkojame klientams už motyvaciją augti ir išlaikyti aukštus standartus darbo vietoje!
2. Patobulintas Mark Sign el. dokumentų pasirašymo įskiepis
Turbūt sutiksite su mumis, jog patogiai stebėti dokumento pasirašymo procesą, kai matai, kas ir kada atsidarė dokumentą, jį pasirašė, atmetė ar pan. yra vienas svarbiausių privalumų naudojantis Mark Sign el. parašo sprendimu.
Jei naudojatės Mark Sign API integracijomis, turime gerų žinių – patobulinome el. dokumentų pasirašymo įskiepį. Nuo šiol kiekvienam nariui pasirašius ar atmetus dokumentą yra siunčiamas pranešimas į Jūsų sistemą.
Savo sistemoje galite matyti, pasirašančiųjų asmenų statusą: pasirašyta, atmesta, laukiama parašo Tokiu būdu būsite detaliau informuoti apie visą pasirašymo eigą, o pats pasirašymo procesas taps dar sklandesnis.
3. Nauja parašo paskirtis
Parašas su konkrečia paskirtimi leidžia aiškiau nurodyti dokumento pasirašymo tikslą. Mark Sign platformoje, galite skirtingais tikslais peržiūrėti, susipažinti ar patvirtinti dokumentą. Tačiau tai dar ne viskas. Pristatome Jums naująją dokumento paskirtį – dokumento vizavimą.
Vizavimas – tai oficialus patvirtinimas, kad asmuo peržiūrėjo ir patvirtino Jūsų dokumentą.
Primename, jog galite pasirinkti ir kitas dokumento pasirašymo paskirtis:
- Parašas – kvalifikuotas elektroninis parašas
- Kopijos tikrumo patvirtinimas – kvalifikuotas patvirtinimas, kad dokumento kopija yra tikra
- Supažindinimas – kvalifikuotas patvirtinimas, kad asmuo susipažino su dokumentu ir jo turiniu
- Peržiūra – asmeniui suteikiama prieiga prie dokumento su galimybe jį peržiūrėti ar atsisiųsti
- Vidinis dokumento patvirtinimas – teisė patvirtinti arba atmesti dokumentą nededant kvalifikuoto el. parašo.
4. Patikrintų el. dokumentų ataskaita XML formatu
Nuo šiol nauja galimybė – patikrinkite dokumentą ir atsisiųskite jo ataskaitą ne tik PDF, tačiau ir XML formatu.
Ar el. būdu pasirašytas dokumentas galioja, galite patikrinti Mark Sign savitarnos platformoje, pasirinkus meniu skiltį Dokumento tikrinimas. Patikrinus dokumentą galima atsisiųsti išsamią ataskaitą, kuriame nurodomi dokumente naudojami sertifikatai bei papildoma informacija apie dokumento saugumą.
5. Masinis dokumentų įkėlimas
Ar žinojote, kad Mark Sign savitarnos platformoje jau galite įkelti iki 100 failų vienu metu? Formuokite ASiCe, ADoc ar BDoc konteinerius bei įkelkite net iki 100 failų vienu paspaudimu.
Su Mark Sign galite ne tik įkelti daug dokumentų vienu pelės paspaudimu, tačiau ir:
✔ formuoti ASiCe, ADoc ar BDoc konteinerius pasirašymui įkeliant dokumentus, kurie gali turėti net keliasdešimt failų
✔ nustatyti parašo atvaizdavimo vietą
✔ priskirti dokumentams kategorijas
✔ nurodyti dokumentų narius, jų parašų paskirtis bei nustatyti pasirašymo eiliškumą
✔ bei daugybė kitų funkcijų patogiam dokumentų valdymui
Įsitikinkite patys: MarkSign.lt
6. Pagrindiniai bei papildomi dokumentai kuriant ADoc
Atsižvelgiame į klientų poreikius, todėl nuolat ieškome būdų, kaip el. parašo sprendimą paversti dar patogesniu ir paprastesniu. Todėl dabar kurdami ADoc formato dokumentus, galėsite aiškiai matyti, kuris dokumentas atitinka pagrindinį, o kuris – papildomą.
Daugiau apie tai, kas yra ADOC dokumentas ir kur jie naudojasi rasite mūsų tinklaraščio įraše.
Tiek svarbiausių funkcijų šį mėnesį. Turite klausimų? Mielai atsakysime info@marksign.lt