Apie įmonę
ERGO yra viena iš didžiausių draudimo paslaugų tiekėjų Baltijos šalyse, kuria pasitiki daugiau nei 640 000 privačių ir verslo klientų.
ERGO Life Insurance SE priklauso šiai įmonių grupei ir teikia gyvybės bei sveikatos draudimo paslaugas.
Iššūkis ir sprendimas
Prieš tai, kai buvo vieningai pereita prie „Mark Sign“ platformos, gyvybės draudimo tarpininkai dirbo su skirtingais elektroninio parašo sprendimais.
Siekiant standartizuoti ir užtikrinti vidinių procesų darną, buvo nuspręsta ieškoti vieningo elektroninio parašo įrankio bei duomenų saugojimo platformos. Paskelbtame konkurse pasirinktas „Mark Sign“ pasiūlymas – tokį sprendimą lėmė patraukli kaina, platformos funkcionalumas ir paprastas naudojimas.
Rezultatas
Prisitaikymo laikotarpis truko porą mėnesių: iš pradžių tarpininkams kilo nemažai klausimų, trūko tam tikrų funkcijų. „Neatsidžiaugiame tuo, kad mums buvo paskirta ypač atsakinga ir operatyvi atstovė – Kamilė. Ji suorganizavo labai informatyvius mokymus ir visada padeda išspęsti problemas bei atsakyti į kilusius klausimus. Labai patogu ir tai, kad galėjome tiksliai sukonfigūruoti vartotojų aplinkas pagal mūsų poreikius ir sukurti tikrai patogią procedūrą tiek draudimo tarpininkams, tiek sutartis pasirašantiems klientams.
Perėjus prie šio sprendimo, pagerėjo procesų kontrolė, padidėjo efektyvumas ir patogumas – tiek mums, tiek klientams. Tuo pačiu mažiname popieriaus naudojimą ir prisidedame prie aplinkosauginių tikslų įgyvendinimo. Prisijungus kitiems organizacijos skyriams, dokumentų srautas pastebimai išaugo: pirmą mėnesį fiksavome 500 pasirašytų dokumentų, o praėjusį – jau daugiau nei 900.“ – patirtimi dalinasi I. Blavaščiūnienė.
Nauda

Patogus dokumentų valdymas
Dabar atsakingi vadovai gali patogiai peržiūrėti ir valdyti visą dokumentų srautą bei perimti procesus iš atostogaujančių darbuotojų. Įmonės viduje paskirstyta administracinė prieiga taip pat leidžia operatyviai reaguoti į pokyčius ir siųsti priminimus klientams.

Patikima duomenų apsauga
Įtvirtinus dokumentų pasirašymą vienoje platformoje, sutartys ir kita jų sudarymui reikalinga informacija saugomi vienoje vietoje.

Proaktyvi pagalba integracijos metu
Integracijos laikotarpiu organizacijai buvo suteikti aiškūs mokymai, o pagalba sprendžiant kilusius klausimus teikiama ir dabar. Tai leido greitai įsisavinti įrankį ir pritaikyti jį pagal specifinius poreikius – nuo skirtingų vartotojų aplinkų konfigūravimo iki sklandžios patirties tiek darbuotojams, tiek klientams.