Pasirašymas elektroniniu būdu padeda įmonėms pasirašyti dokumentus greičiau ir paprasčiau. „Mark Sign” sprendimas suteikia didelį funkcionalumų pasirinkimą, leidžiantį pritaikyti naudingiausius iš jų kiekvienai įmonei pagal savo poreikius. Gytis, „Mark Sign“ pardavimų vadovas, pasakoja apie elektroninio parašo platformą bei dalijasi svarbiausiomis funkcijomis verslo klientams.
„Mark Sign” yra patogus elektroninių dokumentų pasirašymo sprendimas, kuris jūsų verslui leis sklandžiai skaitmenizuoti dokumentų pasirašymo procesus. Juo naudodamiesi, turėsite centralizuotą dokumentų valdymą, viskas bus vienoje vietoje ir pasiekiama iš bet kur.
Kiti privalumai, kaip priminimai pasirašyti, galimybė nustatyti parašų eiliškumą pagal poreikį bei užtikrintas ilgalaikis dokumentų galiojimas, taip pat padės pasirašymą paversti paprastesniu.
Trys svarbiausios funkcijos
1. Pasirašymo eiliškumas
Naudodami „Mark Sign”, galite ne tik sudaryti sąrašą narių, kurie gaus pakvietimą pasirašyti dokumentą, bet ir nustatyti eilės tvarką, pagal kurią dokumentas turėtų būti pasirašomas.
Naudinga, kuomet reikia pasirašyti sutartį ir joje įtraukti papildomus narius, pavyzdžiui teisininką arba vadovą, peržiūrėti ir patvirtinti sutartį prieš ją pasirašant kitiems. Užtenka tik nustatyti, kokia eilės tvarka pakviesti asmenys turės pasirašyti dokumentą ir galėsite būti užtikrintas, kad kiti asmenys gaus kvietimą pasirašyti tik pasirašius kitiems.
2. Kelių dokumentų įkėlimas vienu metu
„Mark Sign” platformoje galite greičiau pasirašyti ar tikrinti dokumentus naudodamiesi dar vienu funkcionalumu – galimybe įkelti kelis dokumentus vienu metu.
Aplanke turite sutartį, pilną priedų ir papildomų sąlygų? Tam, kad nereikėtų užvilkti skirtingų dokumentų keletą kartų, galite pasirinkti kelis dokumentus ir įkelti juos į platformą vienu kartu. Taip sutaupysite laiko, o pasirašymas taps dar paprastesnis.
3. Organizacijos stiliaus pritaikymas
Manome, jog patikimumas – vienas svarbiausių kriterijų, kuriuos turi atitikti organizacija, o atrodyti patikimai padeda prekės ženklo atpažįstamumas. Su „Mark Sign” į dokumentų valdymą galite integruoti savo organizacijos stilių, pavyzdžiui, kvietimo pasirašyti laiškuose galite atvaizduoti įmonės logotipą bei spalvų paletę. Aktualu pasirašant dokumentus ne tik su klientais, bet ir darbuotojais ar partneriais.
O kokios funkcijos jums atrodo labiausiai patrauklios?
Išbandykite „Mark Sign” kvalifikuoto elektroninio parašo sprendimą jau dabar.