SMS paslaugos: kodėl verta jomis naudotis?

2024-09-26

Šiandienos verslo pasaulyje greitas ir efektyvus bendravimas su klientais yra raktas į sėkmę. Viena iš itin veiksmingų komunikacijos priemonių – SMS paslaugos – leidžia tiesiogiai ir operatyviai pasiekti klientus. SMS žinutėmis galima ne tik informuoti apie svarbius įvykius, bet ir užmegzti artimesnį ryšį su savo auditorija.

Kokie yra pagrindiniai SMS paslaugų privalumai? 

  1. Draugiška kaina. Palyginti su kitomis rinkodaros ir komunikacijos strategijomis, masinis SMS siuntimas yra piniginei draugiškas pasirinkimas. Ši technologija leidžia pasiekti didelį skaičių klientų su minimaliais kaštais, ypač kai naudojamas alfa numeris, kuris suteikia profesionalumo ir patikimumo įspūdį. 
Kas yra alfa numeris? 

Alfa numeris (arba „alpha sender ID“) – tai SMS žinučių siuntimo funkcija, kurioje vietoje įprasto telefono numerio siuntėju nurodomas įmonės pavadinimas arba specialus identifikatorius. Tai leidžia gavėjui matyti, kad žinutė atkeliavo iš konkretaus, patikimo šaltinio, pavyzdžiui, „Mark ID“. 

  1. Reklamos efektyvumas. SMS žinutės yra efektyvus būdas pranešti apie specialius pasiūlymus, nuolaidas ar naujus produktus. Kadangi SMS žinutės atidaromos dažniau nei el. laiškai, verslai gali greitai pasiekti klientus bei paskatinti juos imtis veiksmų. Pavyzdžiui, glaustas pranešimas apie trumpo galiojimo nuolaidą gali turėti tiesioginės įtakos spontaniškiems pirkimams. 
  1. Greitas pranešimų perdavimas. SMS siuntimas užtikrina, kad svarbi informacija pasiektų klientus iš karto, be jokių uždelsimų. Tai ypač svarbu tokiais atvejais, kai reikia priminti apie artėjančius susitikimus bei vizitus, pranešti apie paskutinių minučių pakeitimus ar pristatyti kitas skubias naujienas. 
  1. Geresnė klientų patirtis. Aiški ir sparti komunikacija didina klientų lojalumą. Kai verslas greitai perduoda reikalingą informaciją – ar tai būtų slaptažodžio atkūrimo kodas, ar vizito priminimas – klientai mato prekės ženklą kaip labiau patikimą. Gera kliento patirtis skatina grįžti dar kartą. 
  1. Operacinis efektyvumas. Automatizuotas SMS siuntimas leidžia sumažinti administracinę naštą. Kai, tarkime, pranešimų siuntimas apie užsakymų būklę yra automatizuotas, darbuotojai turi galimybę skirti daugiau laiko kitoms, neretai svarbesnėms, didesnio masto užduotims. 
  1. Tiesioginė nenumatytų atvejų komunikacija. Trumposios SMS žinutės yra patogus būdas greitai informuoti apie neplanuotus pakeitimus. Ar tai būtų skubus vizito perkėlimas, ar atšaukimas, SMS leidžia užtikrinti, kad informacija pasieks kiekvieną klientą laiku. 
  1. Platus pasiekiamumas. SMS žinutes gali gauti beveik bet kuris mobiliojo ryšio telefonas, net ir nesuteikiantis vartotojui prieigos prie interneto, tad pasiekiamų klientų ratas yra ypatingai įvairiapusiškas (nuo jauniausių vartotojų iki vyresnių asmenų). 
  1. Papildomų paslaugų reklamavimas. Reguliariai siunčiant informaciją apie naujas ar papildomas paslaugas, galima didinti klientų susidomėjimą ir skatinti jų grįžimą pirkti ar naudotis siūlomomis paslaugomis pakartotinai. 
  1. Paprastumas ir prieinamumas. Dauguma žmonių nuolat nešiojasi mobilųjį telefoną, todėl gauti SMS žinutę su dviejų faktorių autentifikacijos (2FA) kodu – įprasta praktika. Tai yra lengvai suprantamas metodas, nepriklausomai nuo vartotojo technologinio išprusimo. 
Kam reikalinga dviejų faktorių autentifikacija (2FA)? 

2FA suteikia papildomą apsaugos lygmenį, kai vartotojai tapatybę patvirtina dviem būdais: įvesdami slaptažodį ir gautą vienkartinį kodą. Kadangi vartotojas, norėdamas patekti į sistemą, turi turėti prieigą prie pasirinkto antrojo faktoriaus šaltinio (telefono, programėlės ar kita), užtikrinama, kad prie sistemos prisijungtų tik teisėti vartotojai.

  1. Lengva integracija. SMS sprendimai dažnai yra paprasti ir greitai įdiegiami, todėl jie puikiai tinka mažesnėms organizacijoms. Sudėtingos IT infrastruktūros nėra būtinos – užtenka minimalių išteklių, kad būtų užtikrintas patikimas autentifikavimas ir ryšio su klientais palaikymas. 

Nesvarbu, ar pranešate apie išskirtines nuolaidas, reklamuojate naujas paslaugas ar siunčiate kasdienius priminimus – SMS paslaugos yra ypač veiksminga priemonė verslo komunikacijoje. Įsitikinkite patys – pasitarkite su specialistu (susisiekite el. pašto adresu info@marksign.lt) ir išbandykite Mark Sign siūlomas SMS paslaugas jau dabar!

Dalinkis:

Linkedin Facebook