Vasario mėnesio produkto naujienos

2024-03-06

Tikimės, kad saulėtomis dienomis pradėjęs lepinti pavasaris įkvėps naujos energijos įveikti likusius pirmojo ketvirčio darbus. O mes kviečiame susipažinti su Mark Sign vasario mėnesio produkto naujienomis.  

Naujas el. dokumentų formatas Mark Sign sistemoje 

Siekdami atliepti rinkos poreikius, mes nuolat stengiamės tobulinti sprendimą. Pagaliau galime pristatyti naują formatą – PDF-LT. Nuo šiol naudojantis Mark Sign API integracija, galima pasirašyti bei tikrinti tokio formato dokumentus. Daugiau apie API sprendimus galite rasti čia

Kuo išskirtinis PDF-LT formatas? 

PDF-LT yra Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos patvirtinta PDF elektroninių dokumentų specifikacija, praturtinta metaduomenimis. Pastarieji apima informaciją apie dokumento autorių ar gavėjus (pilnus vardus, asmens kodus, adresus, el. paštus) ir pan. 

Kiti dokumentų formatai, kuriuos galima įkelti į Mark Sign pasirašymui: 

ASiCE – oficialiai ES priimtas ir patvirtintas duomenų konteinerio formatas. Šiame duomenų konteineryje galima laikyti kelis skirtingus failų tipus (XML, PDF, CMS ir kt.), ir juos pasirašyti vienu metu. 

ADoc ir BDoc – tai taip pat failų konteineriai, tačiau naudojami skirtingose valstybėse. Lietuvoje yra naudojamas ADoc (ypač valstybinių įstaigų), o Estijoje – BDoc. 

XML – dokumento formatas, kurį galima pasirašyti naudojant XAdES elektroninį parašą. Dokumentuose saugoma paprasta tekstinė informacija ir juos galima atidaryti su įprastomis programomis

PDF – patogus ir populiarus formatas, kurį dažniausiai galima peržiūrėti naudojant kasdienes programų įrangas. PDF failus lengva kurti ir konvertuoti į kitus failų tipus. Be to, juos galima apsaugoti slaptažodžiu. 

Daugiau apie dokumentų formatų skirtumus skaitykite čia

Patogesnis automatizuotų el. laiškų valdymas 

Kur galiu rasti el. laiškų nustatymus? 

Tai galite padaryti prisijungę prie Mark Sign savitarnos. Eikite į „Nustatymai ir mokėjimai“, spustelėkite „Profilis“ ir puslapio apačioje rasite nustatymų bloką „El. laiškų nustatymai“.  

Kas pasikeitė ir kodėl?  

Nuo šiol nustatymas „Pranešimas apie pilnai pasirašytą dokumentą“ nebėra privalomai priskiriamas. Kiekvienas Mark Sign naudotojas gali pasirinkti, ar jam reikalingas pranešimas apie pilnai pasirašytą dokumentą, ar ne. Atliepiame klientų prašymus, tad viliamės padidinti produktyvumą bei sumažinti perteklinių el. laiškų kiekį.  

Kiti el. laiškų nustatymai 

Primename, kad turime dar tris nustatymus, kuriais galite pasinaudoti:  

  • Mėnesinis naujienlaiškis – nemokami patarimai, įžvalgos ir specialūs pasiūlymai“ 

Kas mėnesį į paskyroje nurodytą el. pašto dėžutę įkrenta specialus naujienlaiškis anglų kalba, kurio turinys – industrijos naujienos, mėnesio patarimai ir kt. 

  • Pranešimas apie pasirašytą dokumentą 

Kiekvieną kartą, kai paskirtą dokumentą kažkas pasirašo, gaunami apie tai pranešantys el. laiškai.  

  • Pranešimas apie pilnai pasirašytą dokumentą į įmonės el. paštą 

Kiekvieną kartą, kai dokumentas yra pilnai pasirašytas (t. y. parašus uždeda visi pasirašantieji asmenys), į įmonės el. paštą gausite apie tai pranešantį laišką. Atminkite, jog šį nustatymą gali koreguoti tik įmonės paskyros administratorius (planų „Komandai“ ir „Lankstus“ naudotojams).  

Pažymėjus varneles prie norimų nustatymų, tereikia spustelėti mygtuką „Išsaugoti“. 

Vartotojo patirties (UX) gerinimas 

Kontaktų sąrašo optimizavimas dalijantis dokumentu 

Siekiame sumažinti sistemos apkrovą ir pagreitinti adresų knygos užkrovimą, todėl sumažinome matomą kontaktų sąrašą kviečiant asmenis pasirašyti dokumentus Mark Sign savitarnoje.  Spustelėdami „Įkelti daugiau“, gausite dar po dalį kontaktų.  

Atminkite, jog greičiausiai reikiamą kontaktą surasti galite pasinaudodami paieškos laukeliu. Tereikia suvesti vardą ir pavardę, taip atrūšiuojant galimas opcijas. 

Tiek pokyčių šį mėnesį. Turite pastebėjimų ar klausimų? Aptarkime jūsų įmonės poreikius kartu (info@marksign.lt). 

Dalinkis:

Linkedin Facebook