Iššūkis
„Prekybos, logistikos, gamybos ir aptarnavimo sektoriaus įmonės ieško sprendimų, leidžiančių optimizuoti sandėlių valdymą, automatizuoti procesus bei pagerinti klientų aptarnavimą, tad natūralu, kad kreipiasi į mus, kaip vieną didžiausių rinkos žaidėjų. Šiose srityse veiklos efektyvumas tiesiogiai lemia klientų pasitenkinimą, įmonės produktyvumą ir pelningumą, todėl greitis yra esminis elementas norint išlikti konkurencingu. Pagrindinis mums kilęs iššūkis – kaip pagreitinti sutarčių, sąskaitų faktūrų ir kitų dokumentų pasirašymą, kad jie mūsų klientą pasiektų greitai, ne per 3–7 dienas, o juose esantys duomenys ir patys dokumentai būtų saugūs. Nekalbu jau apie mūsų pačių kaštų mažinimą augant klientų bazei“, – kas lėmė sprendimą skaitmenizuoti dokumentų pasirašymą, pasakoja V. Garbauskas.
Sprendimas ir rezultatas
Įdiegtas kvalifikuoto elektroninio parašo sprendimas „Mark Sign“ ženkliai optimizavo įmonės dokumentų valdymo procesus ir taupo laiką, kurio kitu atveju reikėtų popierinių dokumentų pasirašymui, siuntimui ir archyvavimui. Kaip teigia įmonės vadovas V. Garbauskas, galimybė klientams pasirašyti dokumentus nuotoliniu būdu abiems pusėms suteikia daugiau lankstumo. Be to, tai, jog sistemoje galima parašus išskaičiuoti iš įmonės sąskaitos, pagerina klientų aptarnavimo patirtį, kadangi apmokama už klientų parašus.
„Dar neskaičiavome, kiek sutaupėme skaitmenizavę, tačiau jaučiame, kad dokumentų pasirašymo procesas dabar yra keliskart greitesnis. Tai savotiška mūsų įmonės filosofijos tąsa, nes, veikdami technologijų sektoriuje, kitaip tiesiog negalime – ir mūsų klientams, ir sau bandome pritaikyti procesus bei technologijas, leidžiančias mažinti popieriaus sunaudojimą, optimizuoti veiklos kaštus ir efektyviau valdyti išteklius. Pavyzdžiui, vietoje tradicinių spausdinamų popierinių etikečių, klientų versluose vis sparčiau populiarėja elektroniniai sprendimai, o mes patys nuolat ieškome būdų, kurie padėtų skaitmenizuoti mūsų įmonės procesus ir dokumentus, įskaitant ir mūsų klientų aptarnavimą jų prekybos vietose“, – apie neišvengiamą skaitmenizaciją versle pasakoja „RASO“ vadovas.
Kodėl verta rinktis Mark Sign?

Patogi ir aiški vartotojo sąsaja
„Mark Sign“ sistema pasižymi intuityvia ir lengvai suprantama vartotojo sąsaja, kuri leidžia darbuotojams bei klientams lengvai ir greitai pasirašyti dokumentus. Sutrumpėja laikas, skiriamas dokumentų pasirašymui, todėl darbuotojai gali daugiau dėmesio skirti kitiems svarbiems darbams. Taip pat sumažėja klaidų rizika, nes pasirašymo procesas yra paprastas, o dokumentai logiškai išdėstyti ir lengvai pasiekiami.

Daugybė tapatybės patvirtinimo būdų
„RASO“ klientams ir darbuotojams suteikiama galimybė pasirinkti tokį tapatybės patvirtinimo būdą, kuris geriausiai atitinka jų poreikius ir saugumo reikalavimus. Kvalifikuotų įrankių gausa prisijungiant prie sistemos palengvina dokumentų pasirašymo procesą ir padidina klientų pasitenkinimą, nes kiekvienas gali pasirinkti sau priimtiniausią būdą.

Personalizuotas elektroninis parašas
„Mark Sign“ naujovė, personalizuotas kvalifikuotas elektroninis parašas, suteikia dokumentams papildomo patikimumo ir reprezentatyvumo. Funkcionalumas didina įmonės atpažįstamumą, kadangi kiekviename paraše atsivaizduoja įmonės komunikacijoje naudojami elementai – galima integruoti logotipą, šriftą bei norimas spalvas.