Apie įmonę
Ilgalaikės daiktų nuomos platforma, kurioje norimą daiktą galima turėti už nedidelę mėnesinę nuomos įmoką, o esant poreikiui – vėliau jį įsigyti už likutinę vertę. Įmonės tikslas – pasiūlyti klientams reikalingiausių namų apyvokos prekių su galimybe šiais daiktais naudotis be paskolų, kreditų ar užstatų.
Svarbu tai, kad, pasikeitus finansinei situacijai, platformos klientai turi galimybę savo įsipareigojimus bet kada nutraukti, daiktą sugrąžindami įmonei.
Iššūkis
Sparčiai pasaulyje išpopuliarėjusi dalinimosi ekonomika sukūrė rinką, kurioje žmonės gali nuomotis daiktus tik tam tikram periodui – kai jų labiausiai reikia, nes tam tikrais atvejais nuomotis apsimoka daug labiau nei daiktą įsigyti, nekalbant apie tvarumo klausimą, kai daiktai stovi nenaudojami ar nesugedę keičiami naujais. Kadangi mūsų įmonės šūkis – „Kai pirkti per brangu – nuomokis“, sukūrę daiktų nuomos platformą, pailginame daikto gyvavimo ciklą ir sumažiname perteklinį vartojimą, tuo pačiu patenkindami būtinus mūsų klientų poreikius.
Žinoma, šis veiklos modelis nėra naujiena, todėl rinkoje konkuruojame ne tik daiktų pasiūla, bet ir aptarnavimo kokybe – kaip greitai ir kaip patogiai daiktus galime išnuomoti. Nekalbant apie paslaugos patikimumą ir asmens duomenų saugumą
Sprendimas
Ilgalaikės nuomos versle sutarties pasirašymo greitis yra tas „butelio kakliukas“, kuris apsprendžia, kaip greitai galima naudotis nuomotu daiktu, nekalbant apie kliento identifikavimą ir kitų būtinų duomenų patikrinimą. Kasdien mūsų darbuotojai sugaišdavo didžiąją dalį darbo dienos tik šiems biurokratiniams procesams – patikrinti, surinkti ir saugoti pasirašytus dokumentus, o žinant, kad per mėnesį jiems tenka apdoroti tūkstančius užklausų, iškyla grėsmė, kad ilgainiui net kruopščiausias darbuotojas gali įvelti žmogišką klaidą, kuri mūsų versle – neatleistina.
Taip mūsų sistemose atsirado „Mark Sign“ sprendimas, padidinęs mūsų darbuotojų operatyvumą, sumažinęs popierinių dokumentų archyvą ir galimų klaidų riziką – įvairi statistika rodo, kad, įdiegus kvalifikuoto skaitmeninio parašo sprendimą, dokumentų apdorojimo klaidų galimybė gali sumažėti iki 90 proc.
Rezultatas
Įdiegę pasirašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu, pokytį jaučiame ne tik dėl sutaupytų logistikos, popieriaus ir žmogiškųjų resursų kaštų, bet ir dėl augančio klientų rato. Kadangi visuomenės skaitmeninis raštingumas didėja ir vis daugiau žmonių savo kasdieniniame gyvenime naudojasi įvairiais elektroninio parašo įrankiais, jie daug drąsiau daiktus nuomojasi internetu – žinodami, kad sutarties pasirašymas užtruks tik kelias minutes ir visas finansines operacijas jie galės atlikti jiems patogiu metu, mūsų klientai savo sprendimo išsinuomoti vieną ar kitą daiktą nebeatidėlioja „patogesniam laikui“. Didžiąją dalį verslo procesų perkėlę į skaitmeninę „Mark Sign“ platformą, esame tikri, kad dokumentai yra saugūs ir tvarkingi, juos lengva archyvuoti ir, esant poreikiui, operatyviai surasti.
Privalumai
Greitis
Kadangi darbuotojai šia paslauga kasdien naudojasi dokumentų pasirašymui, gautų dokumentų tikrinimui ir jų struktūrizavimui, didelę reikšmę jų darbo efektyvumui turi galimybė visa tai atlikti operatyviai.
Kaina
„Mark Sign“ iš kitų tiekėjų buvo pasirinktas dėl siūlomos konkurencingos paslaugų kainos.
Efektyvumas
Įdiegus šį sprendimą, įmonės klientai visas paslaugas gauna greičiau ir jiems patogiu metu.